|
Shark Racing Team Minimoto klub shark
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Ali vas zanima preizkus motorja Iame 50 cc? |
da |
|
91% |
[ 11 ] |
ne |
|
8% |
[ 1 ] |
|
Skupaj glasov : 12 |
|
Avtor |
Sporočilo |
medos profi
Pridružen/-a: 01.08. 2009, 06:30 Prispevkov: 44
|
Objavljeno: 25 Feb 2010 16:34 Naslov sporočila: Medos test-day |
|
|
Če bo dovolj zanimanja smo pripravljeni organizirati test-day.
Medoš |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mamaMicka veteran
Pridružen/-a: 30.03. 2008, 00:10 Prispevkov: 1096
|
Objavljeno: 25 Feb 2010 18:37 Naslov sporočila: |
|
|
Bom izpostavil nekaj stvari...
Zadevo pisem v smislu razmišljanja in ne kake kritike. Bolj z namenom neke konkstruktivne razprave in seveda v pričakovanju kakšnega argumenta...
Sam sem tik pred nakupom nove mašine za letošnjo sezono in sem razmišljal v več smereh. Po tem kar sem uspel prebrati o IAME agregatu naj bi bil zelo dober in obeta veliko. Menda ima nekaj dobrih rešitev, vendar pa nisem uspel nikjer najti konkretnejše potrditve temu. Menda izdeluje ali kakšna je pač povezava, parilla, ki pa je dobro znana znamka.
Premišljeval sem, da mora mašina biti sigurno dobra, da se bo obnesla v tej konkurenci, ki je trenutno na trgu v tem segmentu.
Pri vsaki takšni zadevi pa obstaja beseda
VENDAR. Največ pomislekov imam pri dobavi delov, predvsem mislim na dele, ki jih nujno potrebuješ tik pred dirko, katere si sicer z BZM lahko sposodis pri sotekmovalcu ali da kar rečem Marjanu. Torej sama veličina BZM ni brez pomena. Zame, kot tekmovalcu, ki letos cilja med prve 3 predstavlja problem tudi priprava agregata. Tuning masine je verjetno potreben, kot pri vsaki masini, da iz nje iztisnemo kar največ. Saj principi tunanja 2T motorjev so podobni, da ne rečem kar enaki, vendar pa se pri različni mašini določene spremembe na bloku ali cilindru odzovejo v delovanju lahko drugače. Tu je vprašanje bolj, kot čas(ki sicer tudi ni zanemarljiv) denar, saj vse izkušnje iz preteklosti niso bile zastonj. Za pripravo dokaj konkurenčnega agregata je potrebno veliko volje, veliko izpuhov, karburatorjev, cilindrov...
Pri teh zadevah je velika prednost na strani BZM(polini je zame osebno ze nekaj casa izven konkurence).
Še enkrat več pa verjamem, da je IAME naredil dober agregat. Verjamem, da so našli veliko povezav med tekmovalci, izluščili slabe stvari od konkurence in vključili dobre. Verjamem tudi, da bo dobro pripravljem IAME vsaj konkurenčen, če ne celo boljši od konkurence(BZM). Tudi v ceni ni razlike, seveda ce je ponujen rabat Medoš Minimoto podoben BZMjevemu.
Poznam se kake tri izdelovalce, ki pa jih nisem omenil, ker v Sloveniji niso prisotni...
Še enkrat, naj nihče ne vzame tega, kot anti reklamo, bolj priložnost, da smo pripravljeni poslušat dobre argumentirane hvale in graje. Da nam končno ne bo treba več slepo verjeti temu, kar Italijani napisejo na spletne strani. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
play veteran
Pridružen/-a: 12.02. 2007, 08:20 Prispevkov: 996 Kraj: NM
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
medos profi
Pridružen/-a: 01.08. 2009, 06:30 Prispevkov: 44
|
Objavljeno: 26 Feb 2010 07:07 Naslov sporočila: |
|
|
mamaMicka je napisal/a: | Bom izpostavil nekaj stvari...
Zadevo pisem v smislu razmišljanja in ne kake kritike. Bolj z namenom neke konkstruktivne razprave in seveda v pričakovanju kakšnega argumenta...
Sam sem tik pred nakupom nove mašine za letošnjo sezono in sem razmišljal v več smereh. Po tem kar sem uspel prebrati o IAME agregatu naj bi bil zelo dober in obeta veliko. Menda ima nekaj dobrih rešitev, vendar pa nisem uspel nikjer najti konkretnejše potrditve temu. Menda izdeluje ali kakšna je pač povezava, parilla, ki pa je dobro znana znamka.
Premišljeval sem, da mora mašina biti sigurno dobra, da se bo obnesla v tej konkurenci, ki je trenutno na trgu v tem segmentu.
Pri vsaki takšni zadevi pa obstaja beseda
VENDAR. Največ pomislekov imam pri dobavi delov, predvsem mislim na dele, ki jih nujno potrebuješ tik pred dirko, katere si sicer z BZM lahko sposodis pri sotekmovalcu ali da kar rečem Marjanu. Torej sama veličina BZM ni brez pomena. Zame, kot tekmovalcu, ki letos cilja med prve 3 predstavlja problem tudi priprava agregata. Tuning masine je verjetno potreben, kot pri vsaki masini, da iz nje iztisnemo kar največ. Saj principi tunanja 2T motorjev so podobni, da ne rečem kar enaki, vendar pa se pri različni mašini določene spremembe na bloku ali cilindru odzovejo v delovanju lahko drugače. Tu je vprašanje bolj, kot čas(ki sicer tudi ni zanemarljiv) denar, saj vse izkušnje iz preteklosti niso bile zastonj. Za pripravo dokaj konkurenčnega agregata je potrebno veliko volje, veliko izpuhov, karburatorjev, cilindrov...
Pri teh zadevah je velika prednost na strani BZM(polini je zame osebno ze nekaj casa izven konkurence).
Še enkrat več pa verjamem, da je IAME naredil dober agregat. Verjamem, da so našli veliko povezav med tekmovalci, izluščili slabe stvari od konkurence in vključili dobre. Verjamem tudi, da bo dobro pripravljem IAME vsaj konkurenčen, če ne celo boljši od konkurence(BZM). Tudi v ceni ni razlike, seveda ce je ponujen rabat Medoš Minimoto podoben BZMjevemu.
Poznam se kake tri izdelovalce, ki pa jih nisem omenil, ker v Sloveniji niso prisotni...
Še enkrat, naj nihče ne vzame tega, kot anti reklamo, bolj priložnost, da smo pripravljeni poslušat dobre argumentirane hvale in graje. Da nam končno ne bo treba več slepo verjeti temu, kar Italijani napisejo na spletne strani. |
Pozdravljen Luka, celotno ime proizvajalca je Iame Parilla in je proizvajalec motorjev za gokarte. Kar se tiče samega motorja vam jaz lahko rečem, da je zelo kvalitetno izdelan, kar se pa tiče karakteristik motorja boste lahko presodili sami.
Rezervni deli sploh niso problem, namreč od sklopke, šalice z karterjem, vžigalnega mehanizma do vžigalne tuljave, vse je zamenljivo z deli BZM. Je pa zelo enostavno priti tudi do originalnih rezervnih delov. Kar se tiče predelav je enako kot pri konkurenčnih motorjih, vendar je ta motor že iz "škatle" precej konkurenčen.
Vabim vas, glede na to, da je kar nekaj interesentov, da motor sami poizkusite in poveste vaše mnenje. Datum dogodka bom objavil v prihodnjih dneh. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|