Shark Racing Team Seznam forumov Shark Racing Team
Minimoto klub shark
 
 Pogosta vprašanjaPogosta vprašanja   IščiIšči   Seznam članovSeznam članov   Skupine uporabnikovSkupine uporabnikov   Registriraj seRegistriraj se 
 Tvoj profilTvoj profil   Zasebna sporočilaZasebna sporočila   PrijavaPrijava 




Medos test-day

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Shark Racing Team Seznam forumov -> Proge v sloveniji
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  

Ali vas zanima preizkus motorja Iame 50 cc?
da
91%
 91%  [ 11 ]
ne
8%
 8%  [ 1 ]
Skupaj glasov : 12

Avtor Sporočilo
medos
profi


Pridružen/-a: 01.08. 2009, 06:30
Prispevkov: 44

PrispevekObjavljeno: 25 Feb 2010 16:34    Naslov sporočila: Medos test-day Odgovori s citatom

Če bo dovolj zanimanja smo pripravljeni organizirati test-day.

Medoš
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mamaMicka
veteran


Pridružen/-a: 30.03. 2008, 00:10
Prispevkov: 1096

PrispevekObjavljeno: 25 Feb 2010 18:37    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Bom izpostavil nekaj stvari...
Zadevo pisem v smislu razmišljanja in ne kake kritike. Bolj z namenom neke konkstruktivne razprave in seveda v pričakovanju kakšnega argumenta...
Sam sem tik pred nakupom nove mašine za letošnjo sezono in sem razmišljal v več smereh. Po tem kar sem uspel prebrati o IAME agregatu naj bi bil zelo dober in obeta veliko. Menda ima nekaj dobrih rešitev, vendar pa nisem uspel nikjer najti konkretnejše potrditve temu. Menda izdeluje ali kakšna je pač povezava, parilla, ki pa je dobro znana znamka.
Premišljeval sem, da mora mašina biti sigurno dobra, da se bo obnesla v tej konkurenci, ki je trenutno na trgu v tem segmentu.
Pri vsaki takšni zadevi pa obstaja beseda
VENDAR. Največ pomislekov imam pri dobavi delov, predvsem mislim na dele, ki jih nujno potrebuješ tik pred dirko, katere si sicer z BZM lahko sposodis pri sotekmovalcu ali da kar rečem Marjanu. Torej sama veličina BZM ni brez pomena. Zame, kot tekmovalcu, ki letos cilja med prve 3 predstavlja problem tudi priprava agregata. Tuning masine je verjetno potreben, kot pri vsaki masini, da iz nje iztisnemo kar največ. Saj principi tunanja 2T motorjev so podobni, da ne rečem kar enaki, vendar pa se pri različni mašini določene spremembe na bloku ali cilindru odzovejo v delovanju lahko drugače. Tu je vprašanje bolj, kot čas(ki sicer tudi ni zanemarljiv) denar, saj vse izkušnje iz preteklosti niso bile zastonj. Za pripravo dokaj konkurenčnega agregata je potrebno veliko volje, veliko izpuhov, karburatorjev, cilindrov...
Pri teh zadevah je velika prednost na strani BZM(polini je zame osebno ze nekaj casa izven konkurence).
Še enkrat več pa verjamem, da je IAME naredil dober agregat. Verjamem, da so našli veliko povezav med tekmovalci, izluščili slabe stvari od konkurence in vključili dobre. Verjamem tudi, da bo dobro pripravljem IAME vsaj konkurenčen, če ne celo boljši od konkurence(BZM). Tudi v ceni ni razlike, seveda ce je ponujen rabat Medoš Minimoto podoben BZMjevemu.
Poznam se kake tri izdelovalce, ki pa jih nisem omenil, ker v Sloveniji niso prisotni...

Še enkrat, naj nihče ne vzame tega, kot anti reklamo, bolj priložnost, da smo pripravljeni poslušat dobre argumentirane hvale in graje. Da nam končno ne bo treba več slepo verjeti temu, kar Italijani napisejo na spletne strani.
_________________
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
play
veteran


Pridružen/-a: 12.02. 2007, 08:20
Prispevkov: 996
Kraj: NM

PrispevekObjavljeno: 25 Feb 2010 19:26    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

Mene z veseljem zanima, in odobravam nove stvari, naj se le poskrbi za najbolj hitro dobavo rezervnih kosov in bo reč sigurno zaživela!
_________________
http://www.playgame.biz
http://www.slo-minimoto.com
http://www.drift.si
http://trgovina.drift.si
http://www.playgame.si
http://www.playsplet.com
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
medos
profi


Pridružen/-a: 01.08. 2009, 06:30
Prispevkov: 44

PrispevekObjavljeno: 26 Feb 2010 07:07    Naslov sporočila: Odgovori s citatom

mamaMicka je napisal/a:
Bom izpostavil nekaj stvari...
Zadevo pisem v smislu razmišljanja in ne kake kritike. Bolj z namenom neke konkstruktivne razprave in seveda v pričakovanju kakšnega argumenta...
Sam sem tik pred nakupom nove mašine za letošnjo sezono in sem razmišljal v več smereh. Po tem kar sem uspel prebrati o IAME agregatu naj bi bil zelo dober in obeta veliko. Menda ima nekaj dobrih rešitev, vendar pa nisem uspel nikjer najti konkretnejše potrditve temu. Menda izdeluje ali kakšna je pač povezava, parilla, ki pa je dobro znana znamka.
Premišljeval sem, da mora mašina biti sigurno dobra, da se bo obnesla v tej konkurenci, ki je trenutno na trgu v tem segmentu.
Pri vsaki takšni zadevi pa obstaja beseda
VENDAR. Največ pomislekov imam pri dobavi delov, predvsem mislim na dele, ki jih nujno potrebuješ tik pred dirko, katere si sicer z BZM lahko sposodis pri sotekmovalcu ali da kar rečem Marjanu. Torej sama veličina BZM ni brez pomena. Zame, kot tekmovalcu, ki letos cilja med prve 3 predstavlja problem tudi priprava agregata. Tuning masine je verjetno potreben, kot pri vsaki masini, da iz nje iztisnemo kar največ. Saj principi tunanja 2T motorjev so podobni, da ne rečem kar enaki, vendar pa se pri različni mašini določene spremembe na bloku ali cilindru odzovejo v delovanju lahko drugače. Tu je vprašanje bolj, kot čas(ki sicer tudi ni zanemarljiv) denar, saj vse izkušnje iz preteklosti niso bile zastonj. Za pripravo dokaj konkurenčnega agregata je potrebno veliko volje, veliko izpuhov, karburatorjev, cilindrov...
Pri teh zadevah je velika prednost na strani BZM(polini je zame osebno ze nekaj casa izven konkurence).
Še enkrat več pa verjamem, da je IAME naredil dober agregat. Verjamem, da so našli veliko povezav med tekmovalci, izluščili slabe stvari od konkurence in vključili dobre. Verjamem tudi, da bo dobro pripravljem IAME vsaj konkurenčen, če ne celo boljši od konkurence(BZM). Tudi v ceni ni razlike, seveda ce je ponujen rabat Medoš Minimoto podoben BZMjevemu.
Poznam se kake tri izdelovalce, ki pa jih nisem omenil, ker v Sloveniji niso prisotni...

Še enkrat, naj nihče ne vzame tega, kot anti reklamo, bolj priložnost, da smo pripravljeni poslušat dobre argumentirane hvale in graje. Da nam končno ne bo treba več slepo verjeti temu, kar Italijani napisejo na spletne strani.


Pozdravljen Luka, celotno ime proizvajalca je Iame Parilla in je proizvajalec motorjev za gokarte. Kar se tiče samega motorja vam jaz lahko rečem, da je zelo kvalitetno izdelan, kar se pa tiče karakteristik motorja boste lahko presodili sami.
Rezervni deli sploh niso problem, namreč od sklopke, šalice z karterjem, vžigalnega mehanizma do vžigalne tuljave, vse je zamenljivo z deli BZM. Je pa zelo enostavno priti tudi do originalnih rezervnih delov. Kar se tiče predelav je enako kot pri konkurenčnih motorjih, vendar je ta motor že iz "škatle" precej konkurenčen.
Vabim vas, glede na to, da je kar nekaj interesentov, da motor sami poizkusite in poveste vaše mnenje. Datum dogodka bom objavil v prihodnjih dneh.
Nazaj na vrh
Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo    Shark Racing Team Seznam forumov -> Proge v sloveniji Časovni pas GMT
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu


MojForum.si - brezplačno gostovanje forumov. Powered by phpBB 2.