|
Shark Racing Team Minimoto klub shark
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
play veteran
Pridružen/-a: 12.02. 2007, 08:20 Prispevkov: 996 Kraj: NM
|
Objavljeno: 07 Jan 2010 19:35 Naslov sporočila: 2T ali 4T PitBike |
|
|
Če bo volja , pa se naj naredi ena tema, tehnična tema od Pitbikih, ker je vsaki dan več pogovarjanja, ter več vas, ki jih imate-vozite.
Moj post bi bil, kateri pač pit bi ponudil, po pravilnku več moči.
Na hitro prebrano, če so dovoljene kubikaže do 150cc 4T in do 70cc 2T, uplinjača 4t 28mm in 2t 19mm.
Moje mnenje je, da pri obeh enakih je kar nekaj malega razlike v moči, 4t lahko pride do 24hp, 2t pa po moji oceni do 19, 20hp.
Edino ej res , da je 2t celo do 15kil lažji, pa ima več brzin.
Samo debato niti pod razno, ne bi namenil, za podžiganje pravil, pač običajen pogovor o moči obeh,nakupu, kaj mislite sami, kaj kateri bi naj bil boljši itd,(sicer ,če je kdo brskal po netu, se kr najde moč oz. karakteristike , podobnih kubikaž,moči,navora,.... _________________ http://www.playgame.biz
http://www.slo-minimoto.com
http://www.drift.si
http://trgovina.drift.si
http://www.playgame.si
http://www.playsplet.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
play veteran
Pridružen/-a: 12.02. 2007, 08:20 Prispevkov: 996 Kraj: NM
|
Objavljeno: 07 Jan 2010 19:52 Naslov sporočila: |
|
|
No pred meseci, sem imel v glavi, da si bi poštimal KTM 65SX, bil bi najbolje konkurenčen 150c 4t agregatu,ima pa vrag celo 24mm uplinjač na 65cm3 kubikaži, tako da ta agregat, cel odličen motor odpade za AP tekmovanje.Zato tudi moj zgornji post, približek relane moči , obeh agregatov, KTM bi imel nekje do max 21hp na kolesu, 10kil manj, kot nekje max 24hp 4t agregat, sicer 24hp dobiti iz njega, je ornk finančni zalogaj. _________________ http://www.playgame.biz
http://www.slo-minimoto.com
http://www.drift.si
http://trgovina.drift.si
http://www.playgame.si
http://www.playsplet.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mamaMicka veteran
Pridružen/-a: 30.03. 2008, 00:10 Prispevkov: 1096
|
Objavljeno: 07 Jan 2010 23:02 Naslov sporočila: |
|
|
Ja res je... KTM ima 24mm vplinjač tovarniško. Tudi z monomarčam vozijo italjani z 21 ali vec. Tudi sam sem sodeloval na eni debati o pitbike, 19mm na 2T je popolnoma nekonkurenčen in za predelane 70cc 2T celo nevarno početje, predvsem za monomarče, ki so dolgo na obratih... Če pa upoštevamo, da imamo v Sloveniji proge z ravninami pa to ni najbolj pametno.
Iz te debate sem razbral, da je največji montiran vplinjač na 4T 32 (v manjšini) 30mm (kaka tretjina) ostali pa na 28mm vplinjačih. NA 2T pa imajo navadno vsi 24 in 26mm in navadno brez filtrov...
Osebno se mi zdi razlika 28 in 19mm na 2T prevelika. Če se dotaknem pravilnika za OPEN pitbike, bi pomojem lahko bili vplinjači tudi prosti, saj gre za razred OPEN.
Jebi ga, konec sezone dela in nimam nic kaj bolj pametnega ob vecerih, kot da pisem po forumih. _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 08 Jan 2010 10:10 Naslov sporočila: |
|
|
ni kaj dosti razglabljat:) takoj ko bo kakšna prilika bomo pač probali minimotard vs pitbike (moj minimotard ima gor 21,tako je imel ko sem ga kupil) _________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mamaMicka veteran
Pridružen/-a: 30.03. 2008, 00:10 Prispevkov: 1096
|
Objavljeno: 08 Jan 2010 13:33 Naslov sporočila: |
|
|
Pa se en info...
LEM MOTARD 65 ima ORIGINAL vplinjač 24mm(PHBL 24 BS) in ne 19, kot je Spyke v drugi temi napisal, da ima LEM original.
19mm vplinjač ima LEM 50cc!!!!!!!
Podatek je iz prve roke, ko sem se zanimal za nakup 65 motarda. Mislim, da je enak podatek tudi na spletni strani... _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
play veteran
Pridružen/-a: 12.02. 2007, 08:20 Prispevkov: 996 Kraj: NM
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
P182 Moderator
Pridružen/-a: 08.10. 2007, 15:12 Prispevkov: 298 Kraj: 666 Motor Inn
|
Objavljeno: 08 Jan 2010 15:35 Naslov sporočila: |
|
|
play je napisal/a: | Ima tekmovalni skuter 70cc, 19mm ali 21mm uplinjač in nekje 20hp, kdo ve? |
če se ne motim je 21mm |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
mamaMicka veteran
Pridružen/-a: 30.03. 2008, 00:10 Prispevkov: 1096
|
Objavljeno: 08 Jan 2010 19:24 Naslov sporočila: |
|
|
Če povem po pravici nisem gledal monomarče ampak 65 MOTARDA, ki ni konkurenca KTM cross, ker je na gladkih gumah in ima drugacno vzmetenje
Sem pa imel v spominu da ima 50cc 19mm vplinjač... IN GA TUDI IMA _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 11 Jan 2010 19:31 Naslov sporočila: |
|
|
pravilnik UISP za minimotard
http://nuke.gallianopark.com/LinkCli...bid=63&mid=475
Classe Senior Open: tutto come Senior A, B, C, con i seguenti articoli modificati:
Ciclistica
c) ruote: diametro massimo 10” – Gomme libere, purchè per uso asfalto.
Motore:
c) Carter centrali del motore originali, il resto tutto libero tranne la cilindrata massima (cc. 70) e la bulloneria, che deve essere in acciaio.
klasa senior open;
sredinski bloki motorja originalni, ostalo vse prosto razen max. kubature (cc. 70) in vijakov ki morajo biti jekleni. _________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|