|
Shark Racing Team Minimoto klub shark
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 17 Dec 2009 10:12 Naslov sporočila: minimoto kvaliteta proti cena, kaj menite? |
|
|
z micko sva začela v drugem postu z to tematiko, pa gremo tukaj dalje _________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 17 Dec 2009 10:14 Naslov sporočila: |
|
|
včeraj sem dobil grafike-nalepke original LEM in moram prav napisat da sem zelo presenečen nad razmerjem kvaliteta - cena, v primerjavi z to ki sem jo bil vajen v minimoto industriji.
Nasplošno sem presenečen nad kvaliteto izdelave kompletnega minimotarda, ki je po mojem mnenju od minimotov (DM, GRC) kar nekaj stopnjičk višje, še najbolj pa me preseneča cena. Še zmeraj sem mnenja da so cene novih minimoto motorčkov in delov pretirano previsoke..
_________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 17 Dec 2009 10:15 Naslov sporočila: |
|
|
micka je napisal;
dejstvo je, da je v bistvu tezko primerjati minimoto in pitbike, oziroma LEM.
Predvsem je velika razlika v samo produkciji, v številu narejenih motorjev...
Za 1000 ali 100.000 narejenih kosov ne more biti cena enaka.
Poleg tega je pa še mini tako specifičen, da od drugih deli ne pašejo...
Po drugi strani... Vsaj 4T motardi za tekmovanje v bistvu nimajo končne cene in tak motor lahko preseže ceno 10.000€
my opinion... _________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 17 Dec 2009 10:15 Naslov sporočila: |
|
|
moje mnenje:
minimoto temelji na preprostosti, vse je narejeno čim bolj enostavno.
Se pravi da je tudi proizvodnja teh delov enoastavnejša, cenejša v primerjavi z drugim.Če se ne motim so se cene minimotov in delov v zadnjih dveh letih večkrat povišale in to kljub temu da je ogromno neneljskih voznikov iz kitajcev presedlalo na originale, kar naj bi pomenilo večjo prizvodnjo.
Po mojem so pač vodilne hiše v tem sektorju videle "momentalno" priložnost za pokasirat €€ to velja isto za gume PMT.
Ne predstavlaš kaliko voznikov monimota je samo v Italiji tako tekmovalcev, kot amaterjev ne pa svetovno gledano.
no saj ni važno, vem da ob prvi priliki nabavim še minimoto, če ne zame pa za malega Lana.
_________________ _________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 17 Dec 2009 10:16 Naslov sporočila: |
|
|
micka je napisal;
se popolnoma strinjam, samo se vedno je veliko vec nedeljskih voznikov v pitbike. Pri minimoto pa jaz osebno menim, da ni momentalnega. Minimoto bo ostal vedno. Je pa res, da z vzponi in padci.
Pa se nekaj, minimoto je na oko preprost, kar se pa tice izbire materialov in način varjenja... zaradi pravilne togosti okvirja pa je to vse skupaj bolj kompleksno.
Ce zelo posplošim je pri pitu vseeno kakšen je okvir, ker ima gor itaq amortizer in tudi tako velik je, da ne igra kake vloge, ce okvir ob varjenju zategne za kaksen milimeter. Pri miniju pač ni tako.
Pa še to... pitov je veliko več, torej je tudi veliko več proizvajalcev, ki med seboj tekmujejo in posledično se zaradi konkurence nizajo cene. V minimotu jih je le peščica, ki si lahko sami postavljajo cene. Morda cena res ni upravičena v celoti, je pa samo razmerje med stroški in ceno relativno majhno. No, ni astronomsko, ce povem drugače...
Dejstvo pa je, da je vsak (vrhunski) sport drag. Začetna cena motorja na koncu predstavlja manj kot polovico stroškov.
Hi performance cilinder je za pita precej drazji, kot za minimoto, enako 2t in 4t. Kar morda priča o tem, da je minimoto že v osnovi namenjen bolj tekmovalni srenji, dočim pitbike ljudski.
Ce strnem...
- pit cenejsi, drazji "tuning"
- minimoto drazji, cenejsi "tuning"
Prijatli, vse je isti ku..., bankrot na koncu sezone je neizbezen haha
_________________ _________________ BRAAAAP BRAP ))
Nazadnje urejal/a SPYKE#5 17 Dec 2009 10:20; skupaj popravljeno 1 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 17 Dec 2009 10:16 Naslov sporočila: |
|
|
prvo moraš vedet da;
obstajajo kitajski minimoto (cca 200-300€) in originali (2500- 3500€)
obstajajo kitajski pit bike (cca 600€ do 1300€) in originali ( cca 7000€!!)
in kot drugo sem jaz primerjal moj minimotard, ki nima veze z pit bike- om, je prav tako italijanski in okvir je kompleksnejši od DM ali GRC
samo zadnja nihajka aluminijasta je umetniško delo..
en lep primer je uležajenje prvih vilic. pri LEMu so uporabili konusne iglične ležaje z sedišči na samem okvirju, kar je že videno pri pravih motorjih, kaj pa DM in GRC?? dva obična ležaja.. dm je dal vsaj nek distančnik vmes da osna sila manj vpliva na sam ležaj, grc pa niti tega nima, pa si predstavljaj kakšnim obremenitvam je izpostavljen ležaj ko ti zatisneš vijak ki greskozi križe..
no pa da smetiva preveč po temu postu se lahko odpre novega in nadaljujemo tam!
PS še zmeraj sem nor na minije, sam glede kvalitete- cene bi se dalo razpravljat...
_________________ _________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cupo23 Moderator
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 21:16 Prispevkov: 1457 Kraj: koper
|
Objavljeno: 17 Dec 2009 11:10 Naslov sporočila: |
|
|
se strinjam poplnoma za obema.
no ne spada glih v to temo.
za moj umik iz mini mota je bil pac uzrok same proge katere niso glih namenjene za minimoto in se posebaj za tezke voznike.
kot jaz pravim vsak mora imet jajca da vozi minimoto in da ga tisci pri taki hitrosti kot so naprimer krsko celje itd... ampak pravega voznika minimota vidis na zaprtih progah kot so bivsi koper ,porto ,torre itd...
za pita pa sem se odlocil ker je nekaj cisto novega zame popolnoma drugi svet je treba probat vse dokler je cas in €€€€.je pa res da gres kupovat razno razne kite te tako glava zaboli ko vidis kake cene.
na minimoto pa se bom sigurno zopet vrnil cez kako leto!!! _________________
23dejvid23@gmail.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mamaMicka veteran
Pridružen/-a: 30.03. 2008, 00:10 Prispevkov: 1096
|
Objavljeno: 17 Dec 2009 12:49 Naslov sporočila: |
|
|
sem ze hotel popizdit, da ste moderatorji vzeli spet vse v svoje roke in brisali...
Hvala, ker niste _________________
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
dejči veteran
Pridružen/-a: 12.12. 2007, 15:26 Prispevkov: 133
|
Objavljeno: 18 Dec 2009 14:09 Naslov sporočila: |
|
|
SPYKE#5 je napisal/a: | prvo moraš vedet da;
obstajajo kitajski minimoto (cca 200-300€) in originali (2500- 3500€)
obstajajo kitajski pit bike (cca 600€ do 1300€) in originali ( cca 7000€!!)
in kot drugo sem jaz primerjal moj minimotard, ki nima veze z pit bike- om, je prav tako italijanski in okvir je kompleksnejši od DM ali GRC
samo zadnja nihajka aluminijasta je umetniško delo..
en lep primer je uležajenje prvih vilic. pri LEMu so uporabili konusne iglične ležaje z sedišči na samem okvirju, kar je že videno pri pravih motorjih, kaj pa DM in GRC?? dva obična ležaja.. dm je dal vsaj nek distančnik vmes da osna sila manj vpliva na sam ležaj, grc pa niti tega nima, pa si predstavljaj kakšnim obremenitvam je izpostavljen ležaj ko ti zatisneš vijak ki greskozi križe..
no pa da smetiva preveč po temu postu se lahko odpre novega in nadaljujemo tam!
PS še zmeraj sem nor na minije, sam glede kvalitete- cene bi se dalo razpravljat...
_________________ |
LEM uporablja tudi kose narejene na kitajskem.Samo če pogledaš nove pite 150 od Lema pa ti je vse jasno. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 18 Dec 2009 19:54 Naslov sporočila: |
|
|
dejči je napisal/a: | SPYKE#5 je napisal/a: | prvo moraš vedet da;
obstajajo kitajski minimoto (cca 200-300€) in originali (2500- 3500€)
obstajajo kitajski pit bike (cca 600€ do 1300€) in originali ( cca 7000€!!)
in kot drugo sem jaz primerjal moj minimotard, ki nima veze z pit bike- om, je prav tako italijanski in okvir je kompleksnejši od DM ali GRC
samo zadnja nihajka aluminijasta je umetniško delo..
en lep primer je uležajenje prvih vilic. pri LEMu so uporabili konusne iglične ležaje z sedišči na samem okvirju, kar je že videno pri pravih motorjih, kaj pa DM in GRC?? dva obična ležaja.. dm je dal vsaj nek distančnik vmes da osna sila manj vpliva na sam ležaj, grc pa niti tega nima, pa si predstavljaj kakšnim obremenitvam je izpostavljen ležaj ko ti zatisneš vijak ki greskozi križe..
no pa da smetiva preveč po temu postu se lahko odpre novega in nadaljujemo tam!
PS še zmeraj sem nor na minije, sam glede kvalitete- cene bi se dalo razpravljat...
_________________ |
LEM uporablja tudi kose narejene na kitajskem.Samo če pogledaš nove pite 150 od Lema pa ti je vse jasno. |
mašine so kitajske tako kot pri lem kot pri italian minis, kot pri moto vert kot pri mobster... zato a pimajo tudi sprejemljivo ceno ki ni dosti višja od kitaskih pitov (dream, itd..)
na originale ali dražje primerke sem mislil na komponente, motorje takegawa, red baron, honda, ... in podobno
pa še to; minimotard (ne pit bike!)lem nima ni ti delčka kitajskega; proizvalajec okvirja lem motor - italia, vilice marzochi, feltne faba, mašina moto morini, zavore formula,... _________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
dejči veteran
Pridružen/-a: 12.12. 2007, 15:26 Prispevkov: 133
|
Objavljeno: 19 Dec 2009 13:25 Naslov sporočila: |
|
|
SPYKE#5 je napisal/a: | dejči je napisal/a: | SPYKE#5 je napisal/a: | prvo moraš vedet da;
obstajajo kitajski minimoto (cca 200-300€) in originali (2500- 3500€)
obstajajo kitajski pit bike (cca 600€ do 1300€) in originali ( cca 7000€!!)
in kot drugo sem jaz primerjal moj minimotard, ki nima veze z pit bike- om, je prav tako italijanski in okvir je kompleksnejši od DM ali GRC
samo zadnja nihajka aluminijasta je umetniško delo..
en lep primer je uležajenje prvih vilic. pri LEMu so uporabili konusne iglične ležaje z sedišči na samem okvirju, kar je že videno pri pravih motorjih, kaj pa DM in GRC?? dva obična ležaja.. dm je dal vsaj nek distančnik vmes da osna sila manj vpliva na sam ležaj, grc pa niti tega nima, pa si predstavljaj kakšnim obremenitvam je izpostavljen ležaj ko ti zatisneš vijak ki greskozi križe..
no pa da smetiva preveč po temu postu se lahko odpre novega in nadaljujemo tam!
PS še zmeraj sem nor na minije, sam glede kvalitete- cene bi se dalo razpravljat...
_________________ |
LEM uporablja tudi kose narejene na kitajskem.Samo če pogledaš nove pite 150 od Lema pa ti je vse jasno. |
mašine so kitajske tako kot pri lem kot pri italian minis, kot pri moto vert kot pri mobster... zato a pimajo tudi sprejemljivo ceno ki ni dosti višja od kitaskih pitov (dream, itd..)
na originale ali dražje primerke sem mislil na komponente, motorje takegawa, red baron, honda, ... in podobno
pa še to; minimotard (ne pit bike!)lem nima ni ti delčka kitajskega; proizvalajec okvirja lem motor - italia, vilice marzochi, feltne faba, mašina moto morini, zavore formula,... |
Ja jest sem napisal Pit in ne minimotard. Pit od Lem-a je cel kitajski (dopuščam samo možnost da je centralni okvir italijanski-samo močno dvomim-zadnje vilice se že vidijo da so iz kitajske) tako kot je dream,mobster,motovert itd.Ne vem pa po čemu smatraš da sta mobster in motovert kaj drugega kot kitajca. Maš pa seveda dodelano verzijo z marzocchi vilicami,..itd.To imaš pa tako pri Mobsterju,motovertu, dreamu.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
|
play veteran
Pridružen/-a: 12.02. 2007, 08:20 Prispevkov: 996 Kraj: NM
|
Objavljeno: 20 Dec 2009 21:01 Naslov sporočila: |
|
|
Sej ubistvu to sploh ni važno, kaj je original, kaj ni, kaj bo, če ma kdo željo pa naj da za org iz usa prek 4k usd in še več....
Je pa fora tudi ta, da tukaj saj neki mase kosa dobiš, če kupiš, ne kot za minija neki malga pa je 100e+
Ves keč je, če je motor pač kitajski delno original, da se ga pač ne rihta frizira, more kr zdržat, meni osebno je zelo dobr služil, letos sem se ubistvu največ navozil, trening ne vem če me je kakšn koštal več kot 60e,na pitu sm bil 2x več kot celo leto na miniju, porabil sm le kr neki litrov olja,bencina itak več, kot mini, 4kom gum, drugega ubistvu čist nič.
Po vrhu je pa še to, da si na motorju recimo KK proga lahko 20krogov gor, pa nisi tako zmatran, kot na miniju po 6-7 krogih.Pa še srečo sem mel da nism niti en x fino pou.Pa roko na srce užitek mi je večji kot na miniju, sm po svoje je pa mini bolj brutalen. _________________ http://www.playgame.biz
http://www.slo-minimoto.com
http://www.drift.si
http://trgovina.drift.si
http://www.playgame.si
http://www.playsplet.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
|
|