Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
cupo23 Moderator
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 21:16 Prispevkov: 1457 Kraj: koper
|
Objavljeno: 28 Apr 2009 07:37 Naslov sporočila: |
|
|
mamaMicka je napisal/a: | Ste#155 je napisal/a: | in my opinion no one have the true easily because doesn't exist 1 cranckshaft better than another...all dpends from how it's prepared the engine and also from what kind of torque distrubution do you like.
on the same engine 39,2 crabnkshaft should give something more at low rpm, 39,8 should give something on high rpm and maybe some more max rpm by the way it exist also the 39.6 .... |
po mojem mnenju nima nihče prav. Enostavno zato, ker ker ne obstaja boljša gred. Vse je odvisno od tega kako je mašina pripravljena in kakšen razpored navora želiš.
na isti mašini 39,2 gred da nekaj več na nizkih obratih, 39,8 pa da nekaj več na visokih obratih in morda nekaj več obratov... mimogrede obstaja pa tudi 39,6
to je prevod in ni dvoumen... enako sem jaz prebral na kar nekaj forumih in tudi v knjižici "2T potencial"
Pa saj je logično... krajša gred pomeni večji prostor v izgorevalni komori, kar pomeni daljša eksplozija in močnejša, ker je v komori več goriva.
Ker je v komori več goriva, posledično več tudi plinov je čas, da se cikel ponovi dalji, zato se ne zavtri tako visoko! |
vi dva oba kupita pive pa bo je brez veze razpravljat ke rol noben od vaju nebo nic prinesel:-))))))) _________________
23dejvid23@gmail.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mamaMicka veteran
Pridružen/-a: 30.03. 2008, 00:10 Prispevkov: 1096
|
Objavljeno: 28 Apr 2009 07:57 Naslov sporočila: |
|
|
Saj tema je izbraževalnega namena. In če je za to, da se kaj naučimo treba plačati plato piva je to zelo nizka cena...
Če bi samo vprasal za gred ne bi nihce nic napisal
Si bom pa sprintal vse poste od tistih, ki pisete za pive (seveda vsi tisti, ki ne pijete) in ga boste tisti spili haha
Janko slabo kaze, da izveva kako in kaj.... |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cupo23 Moderator
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 21:16 Prispevkov: 1457 Kraj: koper
|
Objavljeno: 28 Apr 2009 08:13 Naslov sporočila: |
|
|
kaj d avam recem glede tega nisem glih strokovnjak na temu ma vam lahko recem samo to.
na stamasu sem mel sivo gred tocno tole.
http://www.lrc-components.it/scheda.asp?id=712
in squis na 0,43 in morem povedat da je stvar za tekega voznika kot sem jaz 100kg prava stvar samo tu je spet ena star(odvisno je kako imas masino narejeno)
imel sem veliko ma veliko navora na nizkih obratih in na visokih pa nebom sploh govoril nikoli ni bilo konca:
ste vsi vidli kako je sel motor v krskem ali celju.
ga mora pravi mozakar dat skupaj. _________________
23dejvid23@gmail.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
ižanc veteran
Pridružen/-a: 22.11. 2008, 10:24 Prispevkov: 169
|
Objavljeno: 29 Apr 2009 19:12 Naslov sporočila: |
|
|
kaj je zdej kdo ima prav
za pivo pa je najboljše da prinese vsak svoj plato na prvo dirko
se ga sploh ne bom branil
l.p. taubi |
|
Nazaj na vrh |
|
|
apcih veteran
Pridružen/-a: 18.10. 2007, 07:14 Prispevkov: 101
|
Objavljeno: 29 Apr 2009 20:04 Naslov sporočila: |
|
|
lej micka ti in tvoj prostor nad in pod batom. če ima daljši hod pomeni da ima več vakuma pod batom ko ta potuje proti zgornji mrtvi točki. kar pomeni več zraka in bencina v karterju pod batom. večji hod več kompresije v karterju... več zraka in bencina nad batom več moči. večja ročica* večja sila = večji navor je pa res da se znajo motorji z krajšo gredjo hitreje obrniti in v višje obrate. kaj hočeš odvisno od voznika.
kakšen je prostor nad batom pri krajšem ali dalšem hodu pri enakih nastavitvah je enako, ker so različno dolge ojnice, vsaj naj bi bile oziroma moraš nastavljat z različnodebelimi tesnili pod cilindrom. je pares da večji ko je prostor nad batom ZMT (zgornja mrtva točka) je več obratov in manj moči manj kot je prostora v ZMT manj obratov in več moči. vendar vse to gre do nekih mej. sej veš me dsegrevanjem se stvari povečujejo, daljšajo...
zato je velikokrat dobro da si tiho in poslušaš kaj kdo pove, ker morda boš kaj novega izvedel in se kaj naučil
tako je moje mnenje in znanje! če sem se v čem zmotil naj me kdo popravi
LP Apčih |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mamaMicka veteran
Pridružen/-a: 30.03. 2008, 00:10 Prispevkov: 1096
|
Objavljeno: 29 Apr 2009 21:25 Naslov sporočila: |
|
|
apcih je napisal/a: | lej micka ti in tvoj prostor nad in pod batom. če ima daljši hod pomeni da ima več vakuma pod batom ko ta potuje proti zgornji mrtvi točki. kar pomeni več zraka in bencina v karterju pod batom. večji hod več kompresije v karterju... več zraka in bencina nad batom več moči. večja ročica* večja sila = večji navor je pa res da se znajo motorji z krajšo gredjo hitreje obrniti in v višje obrate. kaj hočeš odvisno od voznika.
kakšen je prostor nad batom pri krajšem ali dalšem hodu pri enakih nastavitvah je enako, ker so različno dolge ojnice, vsaj naj bi bile oziroma moraš nastavljat z različnodebelimi tesnili pod cilindrom. je pares da večji ko je prostor nad batom ZMT (zgornja mrtva točka) je več obratov in manj moči manj kot je prostora v ZMT manj obratov in več moči. vendar vse to gre do nekih mej. sej veš me dsegrevanjem se stvari povečujejo, daljšajo...
zato je velikokrat dobro da si tiho in poslušaš kaj kdo pove, ker morda boš kaj novega izvedel in se kaj naučil
tako je moje mnenje in znanje! če sem se v čem zmotil naj me kdo popravi
LP Apčih |
poglej, ne rabiš biti žaljiv, tako, kot si ti sedaj povedal svoje mnenje sem ga tudi jaz pred tem in samo ti si tako ozek, da se spustiš v arogantno pisanje.
Če si mehanik po poklicu to še ne pomeni, da si dober. Pa že če si tako samozavesten ne vem, zakaj si spodaj napisal naj te kdo popravi!
Bom kratek...
Kar ti delaš ne zna oziroma nazančneje ne more nihče več popraviti!!! Zdaj pa razmišljaj kaj sem s tem mislil!
Zato je velikokrat dobro, da se ne lotiš nekaj kar ne znaš, in raje gledaš mojstre, ki to znajo in morda (beri nikoli) boš kaj novega izbvedel in se kaj naučil!
Nič se nisem zmotil in naj me nihče ne popravlja. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
apcih veteran
Pridružen/-a: 18.10. 2007, 07:14 Prispevkov: 101
|
Objavljeno: 30 Apr 2009 06:20 Naslov sporočila: |
|
|
napisal sem da naj me kdo popravi zato ker ne vem če pravilno razmišljam. so me pa že v osnovni šoli naučili da je sila * ročica = vrtilni moment.
malo kasneje-poklicna šola pa da sila bata se povečuje z velikostjo eksplozije. nad batom.
mama micka se oproščam za svojo arogantno pisanje, sem večkrat tak, se posipam s pepelom. Zato tudi raje malo manj postov napišem in jih bom še manj, ker moja vrlina ni pisanje in se večkrat ne znam tako (pisanje) izražat. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mamaMicka veteran
Pridružen/-a: 30.03. 2008, 00:10 Prispevkov: 1096
|
Objavljeno: 30 Apr 2009 06:36 Naslov sporočila: |
|
|
Jaz nimam nič čez tvoje razmisljanje... prav je da pišeš in poveš svoje mnenje. Če pišeš mnenje je možnost, da ni vse pravilno. Če sam dopuščaš moznost, da si se kje kaj zmotil bodi pošten in to možnost pusti tudi drugim, v tem primeru meni.
To sem zelel povedati. Ker če bi vse vedel ne bi odprl teme z vprasanjem po mnenju drugih, tudi tvojem. Ni pa prav, da nastopis, kot rockfelller, ki vse ve, vse zna in vse ima...
Tudi ti meni oprosti, ker sem se tako burno odzval... Če si zato pozabiva vse skupaj in naslednjič ko se vidiva spijeva pivo in se temu smejiva!?! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
janko veteran
Pridružen/-a: 12.12. 2007, 09:08 Prispevkov: 197
|
Objavljeno: 30 Apr 2009 07:07 Naslov sporočila: |
|
|
no no no
tema ni namenjena prepiranju
lepo da sta se pomenila med sabo
naslednjič pa ko se srečata spijeta pivo miru jest se vama pa pridružim
pa brez prepiranja in kreganja naprej |
|
Nazaj na vrh |
|
|
cupo23 Moderator
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 21:16 Prispevkov: 1457 Kraj: koper
|
Objavljeno: 30 Apr 2009 09:07 Naslov sporočila: |
|
|
še eno kreganje pa vas spodim iz foruma-))))
lp dejvid.
malo heca. _________________
23dejvid23@gmail.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 30 Apr 2009 14:09 Naslov sporočila: |
|
|
cupo23 je napisal/a: | še eno kreganje pa vas spodim iz foruma-))))
lp dejvid.
malo heca. |
kaj se pati greš nekega šefa tuki aaa!!? _________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
mamaMicka veteran
Pridružen/-a: 30.03. 2008, 00:10 Prispevkov: 1096
|
Objavljeno: 30 Apr 2009 20:56 Naslov sporočila: |
|
|
i bil rad kdo plav?
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
vodka veteran
Pridružen/-a: 12.12. 2007, 17:07 Prispevkov: 133
|
Objavljeno: 01 Feb 2010 11:07 Naslov sporočila: |
|
|
Zaradi daljšega hoda se sprmeni predvsem časovna razporeditev trajanja posameznih taktov pri delovanju. Praviloma se pri enakem cilindru in enakem squish-u pri daljšem hodu podaljša izpušni takt, kar skrajša delovanje delovnega takta in izboljša odzračenje plinov in delovanje resonance. Posledično se zmanjša moč pri nizkih obratih in poveča pri visokih, vendar motor lahko postane (pipey) kar pomeni zelo ostro krivuljo navora. Vsaka sprememba na motorju (squish, hod,izpušni kanal, pretočni kanali, koti kanalov,oblika izgorevalne komore,izpuh,dolžina in oblika krivine, premer vplinjača,trdota membran, itd,itd)poda določen učinek, vendar se le-ti lahko izključujejo. Zato mi lahko verjamete, da je minimoto agregat tehnični biser, izdelan na dolgoletnih testiranjih v raziskovalnih centrih in tuning ni več piljenje odvečnega materiala ampaj največkrat test&learn postopka. Jaz dam prav Mami Micki ampak samo, če gre za minimoto 50 factory agregat. By the way, obstaja tudi 39,00 gred, |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|