Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
cupo23 Moderator
Pridružen/-a: 05.02. 2007, 21:16 Prispevkov: 1457 Kraj: koper
|
Objavljeno: 10 Nov 2007 11:49 Naslov sporočila: |
|
|
mogoce mogoce si ga bi pa kupil res mi je uces treba ga bo probat pol pa se odlocit _________________
23dejvid23@gmail.com |
|
Nazaj na vrh |
|
|
P182 Moderator
Pridružen/-a: 08.10. 2007, 15:12 Prispevkov: 298 Kraj: 666 Motor Inn
|
Objavljeno: 10 Nov 2007 13:36 Naslov sporočila: |
|
|
sem si ga ogledal včeraj v živo in je res hud strojček
|
|
Nazaj na vrh |
|
|
miki10 Moderator
Pridružen/-a: 17.09. 2007, 07:34 Prispevkov: 82 Kraj: Koper
|
Objavljeno: 12 Nov 2007 06:45 Naslov sporočila: |
|
|
Zgleda zanimiv strov, bomo vidlik kako se bo obnašal na pisti, GRC je bil od vedno trd mini! |
|
Nazaj na vrh |
|
|
P182 Moderator
Pridružen/-a: 08.10. 2007, 15:12 Prispevkov: 298 Kraj: 666 Motor Inn
|
Objavljeno: 29 Dec 2007 11:33 Naslov sporočila: |
|
|
kako naj bi se ta ''trdost'' odražala v vožnji? |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 09 Jan 2008 11:52 Naslov sporočila: |
|
|
verjetno je miki mislil na togost okvirja, se pravi da ne "oprošča" napak, vozit ga je treba konkretno, fizično, v ovinek ne pade tako kot naprimer DM, ki ima po mnenju in izkušnjah "pilotov" ki so probali oba minija manj tog okvir.
pa še uradna fotogalerija novega GRC RR 08;
http://www.grcmoto.com/gallery/rr2008_ITA.html _________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vodka veteran
Pridružen/-a: 12.12. 2007, 17:07 Prispevkov: 133
|
Objavljeno: 10 Jan 2008 11:46 Naslov sporočila: |
|
|
To bi znalo bit zame, ker ga vozim precej pokonci.
Zna bit pa precej neusmiljen glede napak. |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 10 Jan 2008 18:13 Naslov sporočila: |
|
|
to je bila baje izkušnja voznikov GRC-jev RR letnika 05, 06 že letnik 07 naj bi se obnašal drugače.
za 08 pa ni še nekih konkretnejših informacij, primerjav. _________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
vodka veteran
Pridružen/-a: 12.12. 2007, 17:07 Prispevkov: 133
|
Objavljeno: 10 Jan 2008 22:01 Naslov sporočila: |
|
|
Seveda je. V reviji Tuttomoto je test.
Na kratko je ocenjen kot zelo natančen v zavojih, hiter ob izhodu in menjavah iz enega ovinka v drugega. Pri hitrih zavojih je motor stabilen, brez velikih problemov pri dodajanju plina in vhodih v zavoj.
+
tekoče delovanje motorja
hitro menjavanje smeri
-
zavore niso najboljše
slab material oklepov |
|
Nazaj na vrh |
|
|
baldesign profi
Pridružen/-a: 24.11. 2007, 11:21 Prispevkov: 52 Kraj: italia opcine
|
Objavljeno: 11 Jan 2008 07:46 Naslov sporočila: |
|
|
meni je komaj prisel grc 2007,vam bom znal povedat kako,tisti ki sm rabil lani je bil 2003-2004 _________________ baldesign,vse za motorje,popravila,barvanje,carbonski deli |
|
Nazaj na vrh |
|
|
SPYKE#5 Moderator
Pridružen/-a: 28.09. 2007, 10:02 Prispevkov: 510 Kraj: kras
|
Objavljeno: 11 Jan 2008 14:53 Naslov sporočila: |
|
|
vodka je napisal/a: | Seveda je. V reviji Tuttomoto je test.
Na kratko je ocenjen kot zelo natančen v zavojih, hiter ob izhodu in menjavah iz enega ovinka v drugega. Pri hitrih zavojih je motor stabilen, brez velikih problemov pri dodajanju plina in vhodih v zavoj.
+
tekoče delovanje motorja
hitro menjavanje smeri
-
zavore niso najboljše
slab material oklepov |
super! če imaš možnost skenirat in prilepit na forum bi bilo zelo zanimovo prebrat ta test! _________________ BRAAAAP BRAP )) |
|
Nazaj na vrh |
|
|
|